Projekt realizowany w Zespole Szkół Nr 2 im. Władysława Jagiełły w Mrągowie

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
16 lipca 2024

logo 

Szawa Conference Sp. z o.o. ,

FUNDACJA W PRZYSZŁOŚĆ Z UŚMIECHEM ze Szczytna
oraz
Powiat Mrągowski 
realizują projekt pn. „ Kierunek; Przyszłość!” w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021-2027

Nr projektu: FEWM.06.04-IZ.00-0071/23
Okres realizacji projektu:01.03.2024r. – 30.04.2025r.

Grupa docelowa:

a) 60 uczniów ZS Nr 2 im. Władysława Jagiełły w Mrągowie z kierunków: technik żywienia i usług gastronomicznych, technik hotelarstwa, technik organizacji turystyki, technik ekonomista, technik logistyk zamieszkujących powiat mrągowski, w wieku 15-20 lat.

b) 16 nauczycieli ZS Nr 2 im. Władysława Jagiełły w Mrągowie z kierunków nauczania: technik żywienia i usług gastronomicznych, technik hotelarstwa, technik organizacji turystyki, technik ekonomista, technik logistyk zamieszkujących powiat mrągowski,

 Cel projektu:
celem projektu jest podniesienie jakości kształcenia w Zespole Szkół Nr 2 im. Władysława Jagiełły w Mrągowie poprzez realizację kursów i szkoleń zwiększających umiejętności i kompetencje 60 uczniów na lokalnym/ regionalnym rynku pracy oraz organizację szkoleń dla 16 nauczycieli w okresie 01.03.2024-30.04.2025.

Zadania realizowane w projekcie:

a)  szkolenia skierowane do Uczniów:
Kurs prawa jazdy kat.B dla 20 uczniów (9K,11M)- 10 os. z kierunku technik logistyk i 10 os. z kierunku technik ekonomista- 60h ( 30h teoria, 30h jazda)-uczestnicy dołączą grup tworzonych przez szkoły nauki jazdy
Kurs operator wózka widłowego dla 10 uczniów ( 3K,7M) z kierunku technik logistyk- 67h (47h teoria, 20h praktyka)- uczestnicy dołączą grup tworzonych przez wykonawcę
- szkolenie „ Zarządzanie barem i restauracją” dla 10 uczniów. ( 7K,3M) z kierunku technik żywienia i usług gastronomicznych – 15h- 5h/dzień x 3 dni- 1 grupa- szkolenie „Steward/stewardessa” dla 30 uczniów (22K, 8M) - 15 os. z kierunku technik organizacji turystyki i 15 os. z kierunku technik hotelarstwa -10h x 1 dzień- 3 grupy po 10 osób
- szkolenie „Social media manager” dla 8 uczniów (4K, 4M) z kierunku technik ekonomista -24h- 8h/dzień x 3 dni- 1 grupa
- szkolenie „ Smart sommelier-enolog” dla 20 uczniów (12K,8M)- 10 os. z kierunku technik żywienia i usług gastronomicznych  i  10 os. z kierunku technik hotelarstwa - 10h -5h/ dzień x 2 dni- 2 grupy po 10 os.
- szkolenie „ Smart barman” dla 20 uczniów(12K, 8M) – 10 os. z kierunku technik żywienia i usług gastronomicznych  i  10 os z kierunku technik hotelarstwa -10h-5h/dzień  x2 dni- 2 grupy po 10 os.
- szkolenie „ Savoir-vivre w turystyce i biznesie” dla 20 uczniów(16K,4M)- 10 os. z  kierunku technik organizacji turystyki  i 10 os. z kierunku technik hotelarstwa -9h x 1 dzień- 2 grupy po 10 os.
-  szkolenie „ Rezydent turystyczny” dla 10 uczniów (8K,2M) – 5 os. z  kierunku technik organizacji turystyki  i  5 os. z kierunku technik hotelarstwa -18h- 6h/ dzień x 3 dni- 1 grupa
- szkolenie „ Obsługa programów sprzedażowych” dla 10 uczniów ( 3K,7M) z kierunku technik logistyk- 6h x 1 dzień- 1 grupa
- szkolenie „ Animator czasu wolnego” dla 20 uczniów- 10 os.  z kierunku technik organizacji turystyki  i 10 os z kierunku technik hotelarstwa - 18h- 9h/ dzień x 2 dni- 2 grupy po 10os.

b) szkolenia skierowane do Nauczycieli:
- szkolenie „ Zarządzanie barem i restauracją” dla 6 nauczycieli (5K,1M)- z kierunku nauczania technik żywienia i usług gastronomicznych- 15h – 5h/ dzień x 3 dni- 1 grupa
- szkolenie „ Smart barman” dla 7 nauczycieli ( 6K,1M) z kierunku nauczania technik żywienia i usług gastronomicznych, technik hotelarstwa i technik organizacji turystyki- 10h- 5h/ dzień x 2 dni-1 grupa
- szkolenie „ Pracownik administracyjno- biurowy” dla 4 nauczycieli ( 3K,1M) z kierunku nauczania technik ekonomista – 10h- 5h/dzień x 2 dni- 1 grupa
- szkolenie „Płatnik krok po kroku” dla 3 nauczycieli (2K, 1M)  z kierunku nauczania technik ekonomista -5h x 1 dzień- 1- grupa
- szkolenie „ Organizacja gospodarki magazynowej w przedsiębiorstwie z elementami gospodarki materiałowej” dla 3 nauczycieli (2K, 1M) z kierunku nauczania technik logistyk -16h- 8h/dzień x 2 dni- 1 grupa
- szkolenie „ Manager hotelu” dla 3 nauczycieli (2K,1M)- z kierunku nauczania technik hotelarstwa i technik organizacji turystyki - 16h -8h/ dzień x 2 dni- 1 grupa
- szkolenie „ Magazynowanie i transport drewna i wyrobów drewnopochodnych” dla 2 nauczycieli(1K, 1M)  z kierunku nauczania logistyk -18h - 6h/dzień  x3 dni- 1 grupa
- szkolenie „ Konwencja CMR i prawo przewozowe dla logistyków - prawa i odpowiedzialność przewoźnika i spedytora” dla 3 nauczycieli (2K,1M). z  kierunku  nauczania technik logistyk - 8h x 1 dzień- 1 grupa.
-  szkolenie „ Kadry i płace” dla 4 nauczycieli (3K,1M) z kierunku nauczania technik ekonomista -32h- 8h/ dzień x 4 dni- 1 grupa
- szkolenie „ Czas pracy kierowców i planowanie przewozu drogowego” dla 3 nauczycieli ( 2K,1M) z kierunku nauczania technik logistyk- 16h – 8h/dzień x 2 dni - 1 grupa
- szkolenie „ Bezpieczeństwo osób starszych w hotelu” dla 3 nauczycieli (2K, 1M)  z kierunku nauczania technik organizacji turystyki  i  technik hotelarstwa - 12h- 6h/ dzień x 2 dni- 1 grupa. 

Rezultaty projektu:
a) wsparcie uczniów/słuchaczy prowadzące do zdobycia umiejętności, kompetencji i/lub kwalifikacji zawodowych zgodnych z aktualnym i prognozowanym zapotrzebowaniem na regionalnym rynku pracy i/lub regionalnymi inteligentnymi specjalizacjami,
b) wsparcie uczniów/słuchaczy prowadzące do kształtowania kompetencji kluczowych.

Wartość projektu (całkowity koszt): 442 814,95 zł. 

Dofinansowanie projektu z UE: 398 533,46 zł. 

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie #FundUszENaZmiany #FunduszeDlaWarmiiMazur

Autor: Zespół Szkół Nr 2 im. Władysława Jagiełły w Mrągowie

Pliki do pobrania