Akcja "CZYSTA KLAMKA"

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
31 marca 2020

Rada ds. rynku Direct Mail przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB uruchomiła akcję pn. „CZYSTA KLAMKA”, która ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa odbiorcom ulotek i broszur. W inicjatywie uczestniczą dystrybutorzy materiałów informacyjnych, przestrzegający zalecanych standardów higieny w ramach cyklu produkcji i doręczeń, kierując się jej najważniejszymi założeniami:

1. Po wydrukowaniu, materiały przekazywane są do doręczenia dopiero po bezpiecznym okresie ich „kwarantanny”; 

2. Każde dostarczenie materiałów poprzedzone jest przetarciem odpowiednim środkiem sanityzującym:

  • wszystkich klamek i przycisków domofonu na drodze dystrybutora,
  • wszystkich skrzynek pocztowych, do których doręczane są materiały promocyjne.

3. Dodatkowo doręczyciele korzystają z rękawiczek ochronnych dezynfekowanych przed i po wyjściu z klatek schodowych.

W związku z powyższym Rada ds. rynku Direct Mail zawraca się z prośbą o zrozumienie i nieutrudnianie procesu dostarczania mieszkańcom materiałów drukowanych szczególnie, że w obecnym czasie wdrożone zostały środki bezpieczeństwa co najmniej takie jak stosowane przez dostawców przesyłek kurierskich czy jedzenia z dowozem.

Pliki do pobrania