KOMUNIKAT
Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadania publicznego z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej pod nazwą „Prowadzenie w okresie od 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2027 r. trzech całodobowych placówek opiekuńczo – wychowawczych typu socjalizacyjnego”.
Na podstawie art. 15 ust. 2h i 2j ustawy z dnia z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U z 2025 r., poz. 1338) Zarząd Powiatu w Mrągowie ogłasza, że po przeprowadzonym otwartym konkursie ofert na powierzenie realizacji zadania publicznego z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej pod nazwą „Prowadzenie w okresie od 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2027 r. trzech całodobowych placówek opiekuńczo – wychowawczych typu socjalizacyjnego” wybrano ofertę:
Towarzystwo Nasz Dom
Al. Zjednoczenia 34
01 – 830 Warszawa
Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania w 2026 r. wynosi 6.480,00zł miesięcznie na jednego wychowanka umieszczonego w placówce opiekuńczo-wychowawczej.
Oferta Towarzystwa Nasz Dom była jedyną ofertą złożoną w konkursie.
Pliki do pobrania
Uchwała 96/1051/2025 (92.71 KB)

