INFORMACJA STAROSTY MRĄGOWSKIEGO DOTYCZĄCA PRACY I DZIAŁALNOŚCI STAROSTWA POWIATOWEGO W MRĄGOWIE W ZWIĄZKU Z TRWAJĄCYM STANEM EPIDEMII SARS-CoV-2
Biorąc pod uwagę zmieniającą się sytuację epidemiczną i stopniowe zmniejszanie przez rząd obostrzeń związanych z zagrożeniem epidemiologicznym informuję, że od dnia 1 czerwca 2020 r. do odwołania Starostwo Powiatowe w Mrągowie będzie funkcjonowało na zasadach podanych w poniższej informacji.
Przypominam, że stan epidemii COVID -19 nie został w kraju odwołany i wciąż dochodzi do nowych zakażeń. Starostwo Powiatowe w Mrągowie nie było od początku ogłoszenia stanu epidemii w naszym kraju zamknięte dla petentów. Oczywiście funkcjonowaliśmy i będziemy nadal funkcjonować w odpowiednim reżimie sanitarnym, co powoduje utrudnienia dla ludności, za co Państwa przepraszamy, jednak te wszystkie ograniczenia mają na celu zapewnienie maksimum bezpieczeństwa petentom i pracownikom.
W każdym przypadku, niezależnie od powodu i okoliczności, każdy petent Starostwa Powiatowego w Mrągowie zobowiązany jest do noszenia maseczki ochronnej zasłaniającej usta i nos, zachowywać w miarę możliwości bezpieczny dystans od innych osób, korzystać ze środków dezynfekujących. O liczbie osób mogących przebywać w pomieszczeniach biurowych decydują pracownicy (nie więcej niż jedna osoba przy stanowisku pracy z zachowaniem odpowiedniej odległości !).
1. Sekretariat: nadal podania, wnioski, pisma kierowane do urzędu (za wyjątkiem Wydziału Geodezji patrz pkt 5 informacji i Powiatowego Rzecznika Konsumentów patrz pkt 2 informacji) należy składać w Punkcie Podawczym na parterze budynku, pok. nr 5 (dawna kasa) ul. Królewiecka 60 A 11-700 Mrągowo. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerami telefonu: 89 741-01-50 lub 89 741-01-65.
2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów: wnioski można składać w Punkcie Podawczym lub bezpośrednio w Biurze Rzecznika Konsumentów pok. nr 3. Informacje i porady odnośnie spraw konsumenckich można uzyskać pod numerem telefonu 89 741-01-91 lub drogą mailową pod adresem rzecznik@powiat.mragowo.pl
3. Wydział Komunikacji i Transportu:
Nadal pozostają ograniczone przyjęcia interesantów. Bezpośrednia obsługa w wydziale zostaje ograniczona wyłącznie do rezerwacji on-line (nie będą wydawane „numerki”, tak jak dotychczas). Sukcesywnie będą zwiększane możliwości elektronicznej rezerwacji kolejki.
Potwierdzenie opłaty wniesionej po zdanym egzaminie na prawo jazdy można przesłać na adres komunikacja.pj@powiat.mragowo.pl
Przez elektroniczną platformę e–PUAP można dokonać zgłoszenia zbycia lub nabycia pojazdu.
Zapraszamy do korzystania z portali:
- www.epuap.gov.pl
- www.esp.pwpw.pl
Uwaga! Aby potwierdzić profil zaufany nie trzeba udawać się do urzędu, wystarczy zrobić to za pośrednictwem bankowości elektronicznej - na stronie: pz.gov.pl
UZYSKANIE INFORMACJI
WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I TRANSPORTU
REJESTRACJA POJAZDÓW:
89 741 01 58, 89 741 01 82
komunikacja@powiat.mragowo.pl
PRAWA JAZDY
89 741 01 80
komunikacja.pj@powiat.mragowo.pl
ORGANIZACJA RUCHU DROGOWEGO, OSK, SKP
89 741 01 98
p.czulada@powiat.mragowo.pl
TRANSPORT
89 741 01 81,
W przypadku konieczności bezpośredniej konsultacji z naczelnikiem Wydziału lub pracownikami prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny!
4. Wydział Finansowy - informacje odnośnie wysokości opłat za wieczyste użytkowanie gruntu i opłat przekształceniowychza rok2020 można uzyskać pod nr telefonu: 89 741-01-57.
Druki zgłoszenia zamiaru wniesienia opłaty jednorazowej z wnioskiem o udzielenie bonifikaty można pobrać w Punkcie Podawczym w pokoju nr 5 (parter) Starostwa Powiatowego w Mrągowie lub na stronie internetowej www.bip.powiat.mragowo.pl
® procedury załatwiania spraw
® Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
® załączniki
® zgłoszenie zamiaru wniesienia opłaty
5. Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami:
Wnioski dotyczące wydawania danych ewidencyjnych (np. wypisów z rejestru gruntów, budynków czy lokali, mapy do celów wieczysto-księgowych), mapy zasadniczej i ewidencyjnej oraz gospodarki nieruchomościami należy składać:
- elektroniczne na e-PUAP,
- w wersji papierowej w Punkcie Podawczym w pokoju nr 5 (parter) ul. Królewiecka 60A 11-700 Mrągowo, lub w siedzibie Wydziału Geodezji w budynku przy ul. Królewieckiej 27,
- przy konieczności potwierdzenia wpływu w Punkcie Podawczym Starostwa Powiatowego ul. Królewiecka 60 A, 11-700 Mragowo, pok. nr 5 (parter, wejście od strony skrzyżowania).
Informacja o opłacie zostanie przekazana na adres e-mailowy wskazany we wniosku lub będzie do odbioru po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Odbiór dokumentów odbywać się będzie w Punkcie Podawczym w pokoju nr 5 (parter) ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym oraz okazaniu dowodu uiszczenia opłaty lub w siedzibie Wydziału w budynku przy ul. Królewieckiej 27.
Informacje telefoniczne:
Ewidencja gruntów i budynków:
– gmina wiejska Mrągowo, gmina Sorkwity – tel. 89 741-01-89
– gmina Piecki, gmina wiejska Mikołajki – tel. 89 741-01-89
– gmina Miasto Mrągowo, gmina Miasto Mikołajki – tel. 89 741-01-76
Pracownia mapy numerycznej – wnioski na sprzedaż map, prowadzenie mapy numerycznej:
- tel. 89 741-01-73, 89 741-01-70
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej – zgłoszenia robót geodezyjnych, sprzedaż materiałów z zasobu, kontrola operatów technicznych:
- tel. 89 741-01-74, 89 741-01-75
ZUD, gospodarka nieruchomościami i wyłączenia z produkcji rolniczej:
– tel. 89 741-01-71, 89 741-01-72
W przypadku konieczności bezpośredniej konsultacji z naczelnikiem Wydziału lub pracownikami prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny!
6. Wydział Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa:
Podania, wnioski, pisma kierowane do wydziału należy składać w Punkcie Podawczym na parterze budynku, pok. nr 5 (dawna kasa) ul. Królewiecka 60 A 11-700 Mrągowo. Druki niezbędne do złożenia wniosku dostępne będą w Punkcie Podawczym, jak również wyłożone na stoliku przed wydziałem. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu: 89 741 01-59, 89 741-01-87, 89 741-01-88
W przypadku konieczności bezpośredniej konsultacji z naczelnikiem Wydziału lub pracownikami prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny!
7. Wydział Architektoniczno – Budowlany:
Podania, wnioski, pisma kierowane do wydziału należy składać w Punkcie Podawczym na parterze budynku pok. nr 5 (dawna kasa) ul. Królewiecka 60 A 11-700 Mrągowo. Druki niezbędne do złożenia wniosków dostępne będą w Punkcie Podawczym, jak również wyłożone na stoliku przed wydziałem. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerami telefonów: 89 741-01-67, 89 741-01-68, 89 741-01-86.
W przypadku konieczności bezpośredniej konsultacji z naczelnikiem Wydziału lub pracownikami prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny!
8. Karty Seniora 60 +: Wnioski o kartę można pobrać w Punkcie Podawczym pokój nr 5 (parter) Starostwa Powiatowego w Mrągowie lub na stronie internetowej www.powiat.mragowo.pl zakładka – Powiatowa Karta Seniora 60 +.
Karty Seniora 60 + będą wydawane w Punkcie Podawczym po wcześniejszym poinformowaniu zainteresowanego, na numer telefonu wskazany we wniosku. Informację w tym przedmiocie można uzyskać pod numerem telefonu 89 741-01-66.
UWAGA! Proszę, aby we wszystkich wnioskach składanych w powyższym okresie był podany numer kontaktowy do składającego taki wniosek, jeżeli to możliwe również adres e- mail. Umożliwi to szybsze i sprawniejsze załatwienie sprawy.
Kontakt do pozostałych wydziałów:
- Wydział Oświaty, Kultury, Kultury Fizycznej, Turystyki i Ochrony Zdrowia:
tel. 89 741-01-95, 89 741- 01-97
- Wydział Organizacji i Kadr
tel. 89 741-01-99, 899 741-01-60
- Centrum Zarządzania Kryzysowego
tel. 89 741-01-78
Pliki do pobrania
informacja (1.38 MB)