INFORMACJA STAROSTY MRĄGOWSKIEGO DOTYCZĄCA PRACY I DZIAŁALNOŚCI STAROSTWA POWIATOWEGO W MRĄGOWIE W ZWIĄZKU Z TRWAJĄCYM STANEM EPIDEMII SARS-CoV-2

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
29 maja 2020

Biorąc pod uwagę zmieniającą się sytuację epidemiczną i stopniowe zmniejszanie przez rząd obostrzeń związanych z zagrożeniem epidemiologicznym informuję, że od dnia 1 czerwca 2020 r. do odwołania Starostwo Powiatowe w Mrągowie będzie funkcjonowało na zasadach podanych w poniższej informacji.

Przypominam, że stan epidemii COVID -19 nie został w kraju odwołany i wciąż dochodzi do nowych zakażeń. Starostwo Powiatowe w Mrągowie nie było od początku ogłoszenia stanu epidemii w naszym kraju zamknięte dla petentów. Oczywiście funkcjonowaliśmy i będziemy nadal funkcjonować w odpowiednim reżimie sanitarnym, co powoduje utrudnienia dla ludności, za co Państwa przepraszamy, jednak te wszystkie ograniczenia mają na celu zapewnienie maksimum bezpieczeństwa petentom i pracownikom.

W każdym przypadku, niezależnie od powodu i okoliczności, każdy petent Starostwa Powiatowego w Mrągowie zobowiązany jest do noszenia maseczki ochronnej zasłaniającej usta i nos, zachowywać w miarę możliwości bezpieczny dystans od innych osób, korzystać ze środków dezynfekujących. O liczbie osób mogących przebywać w pomieszczeniach biurowych decydują pracownicy (nie więcej niż jedna osoba przy stanowisku pracy z zachowaniem odpowiedniej odległości !).

 

1. Sekretariat: nadal podania, wnioski, pisma kierowane do urzędu (za wyjątkiem Wydziału Geodezji patrz pkt 5 informacji i Powiatowego Rzecznika Konsumentów patrz pkt 2 informacji) należy składać w Punkcie Podawczym na parterze budynku, pok. nr 5 (dawna kasa) ul. Królewiecka 60 A 11-700 Mrągowo. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerami telefonu: 89 741-01-50 lub 89 741-01-65.

 

2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów: wnioski można składać w Punkcie Podawczym lub bezpośrednio w Biurze Rzecznika Konsumentów pok. nr 3. Informacje i porady odnośnie spraw konsumenckich można uzyskać pod numerem telefonu 89 741-01-91 lub drogą mailową pod adresem rzecznik@powiat.mragowo.pl

 

3. Wydział Komunikacji i Transportu:

Nadal pozostają ograniczone przyjęcia interesantów. Bezpośrednia obsługa w wydziale zostaje ograniczona wyłącznie do rezerwacji on-line (nie będą wydawane „numerki”, tak jak dotychczas). Sukcesywnie będą zwiększane możliwości elektronicznej rezerwacji kolejki.

Potwierdzenie opłaty wniesionej po zdanym egzaminie na prawo jazdy można przesłać na adres komunikacja.pj@powiat.mragowo.pl

Przez elektroniczną platformę e–PUAP można dokonać zgłoszenia zbycia lub nabycia pojazdu.
Zapraszamy do korzystania z portali:

  • www.epuap.gov.pl 
  • www.esp.pwpw.pl

Uwaga! Aby potwierdzić profil zaufany nie trzeba udawać się do urzędu, wystarczy zrobić to za pośrednictwem bankowości elektronicznej - na stronie: pz.gov.pl

UZYSKANIE INFORMACJI

WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I TRANSPORTU

REJESTRACJA POJAZDÓW:

89 741 01 58, 89 741 01 82

komunikacja@powiat.mragowo.pl

PRAWA JAZDY

89 741 01 80

komunikacja.pj@powiat.mragowo.pl

ORGANIZACJA RUCHU DROGOWEGO, OSK, SKP

89 741 01 98

p.czulada@powiat.mragowo.pl

TRANSPORT

89 741 01 81,

k.dabkowski@powiat.mragowo.pl 

 W przypadku konieczności bezpośredniej konsultacji z naczelnikiem Wydziału lub pracownikami prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny!

 

4. Wydział Finansowy - informacje odnośnie wysokości opłat za wieczyste użytkowanie gruntu i opłat przekształceniowychza rok2020 można uzyskać pod nr telefonu: 89 741-01-57.

Druki zgłoszenia zamiaru wniesienia opłaty jednorazowej z wnioskiem o udzielenie bonifikaty można pobrać w Punkcie Podawczym w pokoju nr 5 (parter) Starostwa Powiatowego w Mrągowie lub na stronie internetowej www.bip.powiat.mragowo.pl

®    procedury załatwiania spraw

®    Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

®    załączniki

®    zgłoszenie zamiaru wniesienia opłaty

 

5. Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami:

Wnioski dotyczące wydawania danych ewidencyjnych (np. wypisów z rejestru gruntów, budynków czy lokali, mapy do celów wieczysto-księgowych), mapy zasadniczej i ewidencyjnej oraz gospodarki nieruchomościami należy składać:

- elektroniczne na e-PUAP,  

- w wersji papierowej w Punkcie Podawczym w pokoju nr 5 (parter) ul. Królewiecka 60A 11-700 Mrągowo, lub w siedzibie Wydziału Geodezji w budynku przy ul. Królewieckiej 27,

- przy konieczności potwierdzenia wpływu w Punkcie Podawczym Starostwa Powiatowego ul. Królewiecka 60 A, 11-700 Mragowo,  pok. nr 5 (parter, wejście od strony skrzyżowania).

Informacja o opłacie zostanie przekazana na adres e-mailowy wskazany we wniosku lub będzie do odbioru po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Odbiór dokumentów odbywać się będzie w Punkcie Podawczym w pokoju nr 5 (parter) ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym oraz okazaniu dowodu uiszczenia opłaty lub w siedzibie Wydziału w budynku przy ul. Królewieckiej 27.

Informacje telefoniczne:

Ewidencja gruntów i budynków:

 – gmina wiejska Mrągowo, gmina Sorkwity – tel. 89 741-01-89

 – gmina Piecki, gmina wiejska Mikołajki – tel. 89 741-01-89

 – gmina Miasto Mrągowo, gmina Miasto Mikołajki – tel. 89 741-01-76

Pracownia mapy numerycznej – wnioski na sprzedaż map, prowadzenie mapy numerycznej:

- tel. 89 741-01-73, 89 741-01-70

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej – zgłoszenia robót geodezyjnych, sprzedaż materiałów z zasobu, kontrola operatów technicznych:

-  tel. 89 741-01-74, 89 741-01-75

ZUD, gospodarka nieruchomościami i wyłączenia z produkcji rolniczej:

 – tel. 89 741-01-71, 89 741-01-72

W przypadku konieczności bezpośredniej konsultacji z naczelnikiem Wydziału lub pracownikami prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny!

 

6. Wydział Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa:

Podania, wnioski, pisma kierowane do wydziału należy składać w Punkcie Podawczym na parterze budynku, pok. nr 5 (dawna kasa) ul. Królewiecka 60 A 11-700 Mrągowo. Druki niezbędne do złożenia wniosku dostępne będą w Punkcie Podawczym, jak również wyłożone na stoliku przed wydziałem. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu: 89 741 01-59, 89 741-01-87, 89 741-01-88

W przypadku konieczności bezpośredniej konsultacji z naczelnikiem Wydziału lub pracownikami prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny!

 

7. Wydział Architektoniczno – Budowlany:

Podania, wnioski, pisma kierowane do wydziału należy składać w Punkcie Podawczym na parterze budynku pok. nr 5 (dawna kasa) ul. Królewiecka 60 A 11-700 Mrągowo. Druki niezbędne do złożenia wniosków dostępne będą w Punkcie Podawczym, jak również wyłożone na stoliku przed wydziałem. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerami telefonów: 89 741-01-67, 89 741-01-68, 89 741-01-86.

W przypadku konieczności bezpośredniej konsultacji z naczelnikiem Wydziału lub pracownikami prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny!

 

8. Karty Seniora 60 +: Wnioski o kartę można pobrać w Punkcie Podawczym pokój nr 5 (parter) Starostwa Powiatowego w Mrągowie lub na stronie internetowej www.powiat.mragowo.pl zakładka – Powiatowa Karta Seniora 60 +.

            Karty Seniora 60 +  będą wydawane w Punkcie Podawczym po wcześniejszym poinformowaniu zainteresowanego, na numer telefonu wskazany we wniosku. Informację w tym przedmiocie można uzyskać pod numerem telefonu 89 741-01-66.

 

UWAGA! Proszę, aby we wszystkich wnioskach składanych w powyższym okresie był podany numer kontaktowy do składającego taki wniosek, jeżeli to możliwe również adres e- mail. Umożliwi to szybsze i sprawniejsze załatwienie sprawy.

 

Kontakt do pozostałych wydziałów:

- Wydział Oświaty, Kultury, Kultury Fizycznej, Turystyki i Ochrony Zdrowia:

tel. 89 741-01-95, 89 741- 01-97

- Wydział Organizacji i Kadr

tel. 89 741-01-99, 899 741-01-60

- Centrum Zarządzania Kryzysowego

tel. 89 741-01-78

Autor: Starosta Mrągowski - Barbara Kuźmicka - Rogala

Pliki do pobrania