Zapytanie ofertowe dotyczące wykonania projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pod nazwą „Remont i adaptacja poddasza w budynku położonym w Mrągowie, przy ulicy Warszawskiej 53”

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
15 września 2016

Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Warszawska 53, 11-700 Mrągowo

tel.: 89 743 33 60, fax: 89 743 33 70

REGON 510907573, NIP 742-188-63-12

e-mail: pcpr@powiat.mragowo.pl

 zaprasza do składania ofert na realizację usługi, polegającej na:

  1.  wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego,
  2. wykonaniu pełnej dokumentacji projektowej, niezbędnej do opracowania na jej podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego,
  3. uzyskaniu niezbędnych wytycznych, decyzji i pozwoleń oraz innych potrzebnych dokumentów urzędowych na wykonanie zadania.

            Budynek jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-2285 od dnia 18.09.2006r.

            Budynek posadowiony jest na działce nr 230/3 w obrębie 5 miasta Mrągowo.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia
    1. Zakres projektowy zadania obejmuje w szczególności:
      1. wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku dla zakresu objętego opracowaniem projektowym wraz z oceną stanu technicznego,
      2. opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i remontu poddasza pod kątem usytuowania na nim 1 mieszkania i „punktu poradnictwa”.
    2. Wykonując przedmiot zamówienia należy uwzględnić następujące założenia:
      1. na poddaszu mają być usytuowane:
        1. mieszkanie o charakterze chronionego lub „treningowego”, przeznaczone na okresowy pobyt osób usamodzielnianych z pieczy zastępczej, opuszczających placówki wsparcia lub będących w sytuacji kryzysowej, składające się z aneksu kuchennego, 2 sypialni i łazienki, dla 4 osób;
        2. pomieszczenia przeznaczone na „Punkt poradnictwa dla rodzin” składające się z:
          • 2 pomieszczeń na 2-3 osoby,
          • 1 pomieszczenia na ok. 10 osób,
          • toalet,
          •  niewielkiego pomieszczenia pomocniczego;
            Pomieszczenia te będą przeznaczone na pobyt czasowy (przebywanie tych samych osób w ciągu doby będzie trwać 2-4 godziny).
      2. maksymalne zachowanie istniejącego układu pomieszczeń,
      3. wykorzystanie części poddasza dotąd nieużytkowanej,
      4. zakres robót obejmuje kompleksowy remont poddasza, w tym:                           
        • wymianę instalacji elektrycznej i oświetleniowej,
        • remont instalacji wodno – kanalizacyjnej,
        • remont instalacji centralnego ogrzewania,
        • wydzielenie i wyposażenie toalet,
        • wykonanie lub uzupełnienie tynków wewnętrznych,
        • ułożenie nowych lub naprawa istniejących podłóg,
        • wymiana lub naprawa stolarski okiennej i drzwiowej,
        • malowanie ścian i sufitów,
        • inne roboty konieczne dla wykonania zadania.
          Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z zamawiającym wstępnych założeń rozwiązań     projektowych.
    3. W ramach usługi Wykonawca uzyska dla Zamawiającego niezbędne wytyczne, decyzje i pozwolenia (na piśmie) niezbędne do wykonania zadania.
    4. Wymagania dotyczące dokumentacji projektowej:
      Przedmiot zamówienia powinien:
      • uwzględniać obowiązujące przepisy prawa, w szczególności prawa budowlanego, jak i  wszelkich przedmiotowych  rozporządzeń  wykonawczych,
      • posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami,
      • zawierać wszystkie niezbędne wytyczne, opinie, oceny, badania, ekspertyzy i inne konieczne do prawidłowej realizacji prac projektowych oraz zapewniać możliwość wykonania  robót i oddania do użytkowania,
      • w rozwiązaniach projektowych uwzględnić zastosowanie materiałów, urządzeń i technologii dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania    w budownictwie.
    5. Wymagania ilościowe dotyczące dokumentacji projektowej
      1. dokumentacja projektowa w wersji papierowej (4 egzemplarze) i w wersji elektronicznej zapisanej na płytach CD w formacie plików PDF (1 egzemplarz),
      2. przedmiar robót w wersji papierowej (2 egzemplarze) i w wersji elektronicznej na płytach CD w formacie plików PDF (1 egzemplarz),
      3. kosztorys inwestorski i ofertowy w wersji papierowej (2 egzemplarze) i w wersji elektronicznej w formatach plików PDF (1 egzemplarz) i ATH (1 egzemplarz),
      4. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w wersji papierowej (2 egzemplarze) i w wersji elektronicznej w formacie PDF (1 egzemplarz).
    6. Zamawiający zobowiązuje się, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, do pisemnego upoważnienia Wykonawcy do reprezentowania Zamawiającego w sprawach związanych            z opracowaniem dokumentacji projektowej i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę.

  2. Termin realizacji zamówienia:
    • rozpoczęcie    –   po podpisaniu umowy,
    • zakończenie   –   do 15 grudnia 2016r.
      Termin płatności wynagrodzenia: po zakończeniu usługi i przedłożeniu prawidłowo sporządzonej dokumentacji, w terminie 14 dni od dnia przedstawienia Zamawiającemu faktury.

  3. Kryteria oceny ofert:

    Zamawiający dokona porównania ofert na podstawie kryterium  –  cena 100%.
    Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który zaoferuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego wraz z najniższą ceną.

  4. Termin i miejsce złożenia oraz otwarcia ofert:        
    1. Ofertę należy złożyć do dnia 26 września 2016r. do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie, ul. Warszawska 53:
      • osobiście lub za pośrednictwem poczty – w zamkniętej kopercie z umieszczoną na niej nazwą i adresem Wykonawcy, nazwą i adresem Zamawiającego oraz dopiskiem „Remont poddasza” (liczy się data wpływu do PCPR, a nie data stempla pocztowego).
    2. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 27 września 2016r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
    3. O wyborze oferty Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę telefonicznie lub elektronicznie.

  5. Sposób przygotowania oferty:
    1. Ofertę należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszego Zapytania,
    2. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy,
    3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

  6. Informacje dodatkowe:
    1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert a także możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym Wykonawcą.
    2. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi przetargu w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego ani ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobowiązany do wyboru jakiejkolwiek oferty a złożenie oferty nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniem wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.

  7. Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego Zapytania Ofertowego jest:
    • w sprawach technicznych   –   Ryszard Kraszewski – tel. 89 741 01 66,
    • w sprawach formalnych      –   Jolanta Kowalczyk – tel. 89 743 33 61  w godzinach: 8:00 – 15:00.

  8. Załączniki:
    1. formularz oferty,
    2. formularz oświadczeń Wykonawcy.

Autor: Magdalena Ciołkowska

Pliki do pobrania