Zapytanie ofertowe dotyczące wykonania projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pod nazwą „Remont i adaptacja poddasza w budynku położonym w Mrągowie, przy ulicy Warszawskiej 53”
Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Warszawska 53, 11-700 Mrągowo
tel.: 89 743 33 60, fax: 89 743 33 70
REGON 510907573, NIP 742-188-63-12
e-mail: pcpr@powiat.mragowo.pl
zaprasza do składania ofert na realizację usługi, polegającej na:
- wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego,
- wykonaniu pełnej dokumentacji projektowej, niezbędnej do opracowania na jej podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego,
- uzyskaniu niezbędnych wytycznych, decyzji i pozwoleń oraz innych potrzebnych dokumentów urzędowych na wykonanie zadania.
Budynek jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-2285 od dnia 18.09.2006r.
Budynek posadowiony jest na działce nr 230/3 w obrębie 5 miasta Mrągowo.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Zakres projektowy zadania obejmuje w szczególności:
- wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku dla zakresu objętego opracowaniem projektowym wraz z oceną stanu technicznego,
- opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i remontu poddasza pod kątem usytuowania na nim 1 mieszkania i „punktu poradnictwa”.
- Wykonując przedmiot zamówienia należy uwzględnić następujące założenia:
- na poddaszu mają być usytuowane:
- mieszkanie o charakterze chronionego lub „treningowego”, przeznaczone na okresowy pobyt osób usamodzielnianych z pieczy zastępczej, opuszczających placówki wsparcia lub będących w sytuacji kryzysowej, składające się z aneksu kuchennego, 2 sypialni i łazienki, dla 4 osób;
- pomieszczenia przeznaczone na „Punkt poradnictwa dla rodzin” składające się z:
- 2 pomieszczeń na 2-3 osoby,
- 1 pomieszczenia na ok. 10 osób,
- toalet,
- niewielkiego pomieszczenia pomocniczego;
Pomieszczenia te będą przeznaczone na pobyt czasowy (przebywanie tych samych osób w ciągu doby będzie trwać 2-4 godziny).
- maksymalne zachowanie istniejącego układu pomieszczeń,
- wykorzystanie części poddasza dotąd nieużytkowanej,
- zakres robót obejmuje kompleksowy remont poddasza, w tym:
- wymianę instalacji elektrycznej i oświetleniowej,
- remont instalacji wodno – kanalizacyjnej,
- remont instalacji centralnego ogrzewania,
- wydzielenie i wyposażenie toalet,
- wykonanie lub uzupełnienie tynków wewnętrznych,
- ułożenie nowych lub naprawa istniejących podłóg,
- wymiana lub naprawa stolarski okiennej i drzwiowej,
- malowanie ścian i sufitów,
- inne roboty konieczne dla wykonania zadania.
Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z zamawiającym wstępnych założeń rozwiązań projektowych.
- na poddaszu mają być usytuowane:
- W ramach usługi Wykonawca uzyska dla Zamawiającego niezbędne wytyczne, decyzje i pozwolenia (na piśmie) niezbędne do wykonania zadania.
- Wymagania dotyczące dokumentacji projektowej:
Przedmiot zamówienia powinien:
- uwzględniać obowiązujące przepisy prawa, w szczególności prawa budowlanego, jak i wszelkich przedmiotowych rozporządzeń wykonawczych,
- posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami,
- zawierać wszystkie niezbędne wytyczne, opinie, oceny, badania, ekspertyzy i inne konieczne do prawidłowej realizacji prac projektowych oraz zapewniać możliwość wykonania robót i oddania do użytkowania,
- w rozwiązaniach projektowych uwzględnić zastosowanie materiałów, urządzeń i technologii dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
- Wymagania ilościowe dotyczące dokumentacji projektowej
- dokumentacja projektowa w wersji papierowej (4 egzemplarze) i w wersji elektronicznej zapisanej na płytach CD w formacie plików PDF (1 egzemplarz),
- przedmiar robót w wersji papierowej (2 egzemplarze) i w wersji elektronicznej na płytach CD w formacie plików PDF (1 egzemplarz),
- kosztorys inwestorski i ofertowy w wersji papierowej (2 egzemplarze) i w wersji elektronicznej w formatach plików PDF (1 egzemplarz) i ATH (1 egzemplarz),
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w wersji papierowej (2 egzemplarze) i w wersji elektronicznej w formacie PDF (1 egzemplarz).
- Zamawiający zobowiązuje się, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, do pisemnego upoważnienia Wykonawcy do reprezentowania Zamawiającego w sprawach związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę.
- Zakres projektowy zadania obejmuje w szczególności:
- Termin realizacji zamówienia:
- rozpoczęcie – po podpisaniu umowy,
- zakończenie – do 15 grudnia 2016r.
Termin płatności wynagrodzenia: po zakończeniu usługi i przedłożeniu prawidłowo sporządzonej dokumentacji, w terminie 14 dni od dnia przedstawienia Zamawiającemu faktury.
- Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona porównania ofert na podstawie kryterium – cena 100%.
Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który zaoferuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego wraz z najniższą ceną. - Termin i miejsce złożenia oraz otwarcia ofert:
- Ofertę należy złożyć do dnia 26 września 2016r. do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie, ul. Warszawska 53:
- osobiście lub za pośrednictwem poczty – w zamkniętej kopercie z umieszczoną na niej nazwą i adresem Wykonawcy, nazwą i adresem Zamawiającego oraz dopiskiem „Remont poddasza” (liczy się data wpływu do PCPR, a nie data stempla pocztowego).
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 27 września 2016r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
- O wyborze oferty Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę telefonicznie lub elektronicznie.
- Ofertę należy złożyć do dnia 26 września 2016r. do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie, ul. Warszawska 53:
- Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszego Zapytania,
- Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy,
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Informacje dodatkowe:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert a także możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym Wykonawcą.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi przetargu w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego ani ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobowiązany do wyboru jakiejkolwiek oferty a złożenie oferty nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniem wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.
- Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego Zapytania Ofertowego jest:
- w sprawach technicznych – Ryszard Kraszewski – tel. 89 741 01 66,
- w sprawach formalnych – Jolanta Kowalczyk – tel. 89 743 33 61 w godzinach: 8:00 – 15:00.
- Załączniki:
- formularz oferty,
- formularz oświadczeń Wykonawcy.
Pliki do pobrania
2016-09-15-PCPR-zal1.doc (31.00 KB)
2016-09-15-PCPR-zal2.doc (26.50 KB)